  • 1. Data: 2007-09-10 16:11:54
    Temat: daniny publiczno prawne
    Od: adamopal <o...@g...com>

    Witam
    mam prośbę o poradę
    w związku z prowadzoną działalnością załatwiam właśnie trzy
    zaświadczenia:

    - o niezaleganiu ze składkami w ZUS
    - o niezaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym
    - i o niezaleganiu w odprowadzaniu danin publicznoprawnych w Urzędzie
    Gminy

    Te dwa pierwsze już mam, ale trzecie mogę sam sobie napisać jeśli nie
    mam takich danin do płacenia.
    No właśnie, a może mam tylko nie płaciłem :) ?
    Prowadzę jednoosobową działalność grafika komputerowa, strony
    internetowe itp. w prywatnym mieszkaniu w którym wynajmuję od
    właściciela 5 m2.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Adam