    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: darowizna srodka trwalego (samochod)
    Date: Wed, 26 Mar 2014 16:01:57 +0100

    napiszcie proszę, jak w świetle aktualnych przepisów wygląda i jak
    przeprowadzić, darowiznę środka trwałego (samochód osobowy). aktualnie
    jest on w eśt i jest amortyzowany (pozostało 11 miesięcy amortyzacji -
    jest to auto które wprowadziłem do ewidencji, wykupione po leasingu,
    odliczyłem 60% vat po wykupie) - czy robiąc darowiznę na najbliższego
    członka rodziny (prowadzę jednoosobowa dg) uniknę konieczności
    naliczenia vat-u ?

    - jak to zrobić skutecznie, bezpiecznie i najkorzystniej dla mnie (a nie
    fiskusa).