  • 1. Data: 2006-04-21 22:33:49
    Temat: darowizna wola od podatku?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    wiem ze jest kwota wolna od podatku raz na piec lat od 1-2-3 grupy, ale czy
    to jednorazowo czy taka kwote mozna dostac raz na piec lat?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-04-21 23:08:00
    Temat: Re: darowizna wola od podatku?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > wiem ze jest kwota wolna od podatku raz na piec lat od 1-2-3 grupy, ale czy
    > to jednorazowo czy taka kwote mozna dostac raz na piec lat?

    liczy się suma darowizn z ostatnich 5 lat od danej osoby.

  • 3. Data: 2006-04-21 23:23:28
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No tak ale czy jak dostane raz na piec lat kwote wolno od podatku to jest
    ok?
    Przez okres powiedzmy 20 lat

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 4. Data: 2006-04-21 23:35:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > No tak ale czy jak dostane raz na piec lat kwote wolno od podatku to jest
    > ok?
    > Przez okres powiedzmy 20 lat

    tak
    jedna darowizna dzis.

    w dniu nastepnej darowizny patrzysz 5 lat wstecz i w tym czasie nie
    zobaczysz innych darowizn bo byly wczesniej, czyli jest ok.

    tak jakbys po kalendarzu przesuwal takie 5-letnie okienko

  • 5. Data: 2006-04-21 23:45:25
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    ok, dziekuje za odpowiedz.

    --