  • 1. Data: 2007-05-30 16:23:29
    Temat: delegacja
    Od: k...@s...wp.pl

    Przedłożyłem księgowemu w terminie delegację, zatwierdził do wypłaty i
    przesłał do kasy urzędu Miasta i Gminy. Nie mogłem odebrać pieniędzy
    przez miesiąc z powodów osobistych. Poinformował mnie pismem, że
    należność przepadła bo nie rozliczyłem delegacji w terminie. Czy muszę
    odebrać należność w ciągu 14 dni czy tylko przedłożyć delegację w
    ciągu 14 dni. Czy księgowy miał prawo tak postąpić.
    Pozdrawiam
    Waldas

  • 2. Data: 2007-05-30 20:12:36
    Temat: Re: delegacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 May 2007, k...@s...wp.pl wrote:

> [...]
    > przez miesiąc z powodów osobistych. Poinformował mnie pismem, że
    > należność przepadła bo nie rozliczyłem delegacji w terminie.

    Podał podstawę prawną?
    Nie piszesz z jakiego tytułu to jest delegacja - a nuż są jakieś
    przepisy szczegółowe dla przypadku który opisujesz (skąd mamy
    wiedzieć, z jakiej paki UM płaci za delegację?).
    "Normalnie" delegacja jest *zwrotem wydatku* i jedyną możliwość
    niezapłacenia którą widzę jest przedawnienie. A to raczej w latach
    się liczy, a nie w tygodniach!

    pzdr, Gotfryd