  • 1. Data: 2007-05-30 15:43:21
    Temat: skuter na firmę
    Od: j...@g...com

    Witam,

    czy kupując teraz skuter na firmę można:
    1. jednorazowo zamortyzować?
    2. odliczyć 100% VAT?

    wartość skutera to ok. 2700brutto.

    --
    pozdrawiam
    jgroup

  • 2. Data: 2007-05-30 16:02:12
    Temat: Re: skuter na firmę
    Od: <s...@a...pl>

    >czy kupując teraz skuter na firmę można:
    >1. jednorazowo zamortyzować?
    >2. odliczyć 100% VAT?
    >wartość skutera to ok. 2700brutto.

    I tak, i nie. A z jakiego powodu kupujesz go na fimę?

  • 3. Data: 2007-05-30 18:35:04
    Od: "Hipcio" <@yahoo.com>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > czy kupując teraz skuter na firmę można:
    > 1. jednorazowo zamortyzować?
    > 2. odliczyć 100% VAT?
    > wartość skutera to ok. 2700brutto.

    Odnosnie VAT, to w przypadku gdy skuter jest motorowerem - mozesz odliczyc
    VAT. Jesli motocyklem - raczej tez, ale z tego co czytałem sa rozne
    interpretacje

    Mozesz go zamortyzować jednorazowo, tylko nie wiem czy warunkiem
    wystarczajacym jest fakt wartości do 3500PLN czy też konieczne jest by okres
    eksploatacji wyniósł do roku.
    Ciekawy artykuł
    http://podatki.pl/artykuly/21_19.htm

    Mozesz też poczytać Art.22 ustawy o PIT

    Ogolnie to co napisalem - moge sie mylic - jest to wiedza ktora nabylem
    szukajac info na swoje potrzeby

  • 4. Data: 2007-05-30 22:44:13
    Od: j...@g...com

    On 30 Maj, 18:02, <s...@a...pl> wrote:

    > I tak, i nie. A z jakiego powodu kupujesz go na fimę?

    Bo potrzebny jest jako środek transportu (działalność nie jest
    związana z usługami transportowymi ani żadnym handlem..), ale w
    mieście lepiej jest się poruszać skuterem niż samochodem (1 samochód
    już jest na stanie firmy).

    Dlaczego napisałaś i tak i nie? Tzn. że nie mogę bo..?

    --
    pozdrawiam
    jgroup

  • 5. Data: 2007-06-04 13:33:44
    Od: j...@g...com

    On 30 Maj, 17:43, j...@g...com wrote:
    > Witam,
    >
    > czy kupując teraz skuter na firmę można:
    > 1. jednorazowo zamortyzować?
    > 2. odliczyć 100% VAT?
    >
    > wartość skutera to ok. 2700brutto.

    Czy mogę prosić jeszcze kogoś o interpretację?
    Może ktoś zna taki przypadek?

    --
    pozdrawiam
    jgroup.it