    Date: Mon, 16 Oct 2006 21:42:07 +0200
    From: Ra <w@stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dg dla byłego pracodawcy

    zatrudniłem się niedawno w pewnej firmie, zarobki są nienajgorsze i
    łąpię pod koniec roku w mniejszy zus, policzyłem sobie że sporo bym
    zyskał finansowo pracują jako dg na liniowym podatku. Zakładając dg:
    - czy mógłbym wtedy płacic min. zus (tzn coś ok 800zł)
    - przez jaki czas nie mógłbym przejśc na 19% wtedy w rozliczeniach z tym
    klientem ?
    - obiło mi się o uszy że gilowska ma zamiar ukrócic takie praktyki

    --
    arek at aster dot pl