  • 1. Data: 2005-02-20 13:42:17
    Temat: dg+etat
    Od: "robert(wytnij)" <"robert(wytnij)"@lublin.ws>

    Witam,
    Jak wygladac beda kwestie miesiecznych zaliczek na podatek dochodowy w
    sytuacji gdy jestem zatrudniony na etat i dodatkowo zaczynam dzialalnosc
    gosp.?

  • 2. Data: 2005-02-20 19:33:44
    Temat: Re: dg+etat
    Od: "Malgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Uzytkownik "robert(wytnij)" <"robert(wytnij)"@lublin.ws> napisal w
    wiadomosci news:cva42h$jdk$1@news.mm.pl...
    > Witam,
    > Jak wygladac beda kwestie miesiecznych zaliczek na podatek dochodowy w
    > sytuacji gdy jestem zatrudniony na etat i dodatkowo zaczynam dzialalnosc
    > gosp.

    Z DG miesiecznie na PIT-5 a ze stosunku pracy tak jak do tej pory.
    Dodatkowo musisz placic skladke zdrowotna z DG
    ME

  • 3. Data: 2005-02-20 21:20:25
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    hej !

    > Z DG miesiecznie na PIT-5 a ze stosunku pracy tak jak do tej pory.
    > Dodatkowo musisz placic skladke zdrowotna z DG

    o ile ze stosunku pracy masz więcej niż 849 zł.

    I ze stosunku pracy nie będzie Ci przysługiwała ulga (kwota wolna
    od podatku), no chyba, że zrezygnujesz z tej kwoty w DG.

    Aha, i jak przejdzie nowelizacja przepisów o ZUS dot. przedsiębiorców
    to mimo umowy o pracę będziesz bulił pełne składki ZUS również z DG.

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl

  • 4. Data: 2005-02-20 22:17:22
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I ze stosunku pracy nie będzie Ci przysługiwała ulga (kwota wolna
    > od podatku), no chyba, że zrezygnujesz z tej kwoty w DG.

    Nie da sie zrezygnowac w DG (jesli wybieramy zasady ogolne of course).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-02-21 15:19:42
    Od: "morghul" <t...@t...pl>

    > Aha, i jak przejdzie nowelizacja przepisów o ZUS dot. przedsiębiorców
    > to mimo umowy o pracę będziesz bulił pełne składki ZUS również z DG.

    Taki kwiatek? No to ładnie ładnie kombinują z tą ustawą. Widze że wiecej
    bedzie szkody jak pożytku dla przedsiębiorców.
    DawidT

  • 6. Data: 2005-02-22 07:37:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    EMPI wrote:

    > Aha, i jak przejdzie nowelizacja przepisów o ZUS dot. przedsiębiorców
    > to mimo umowy o pracę będziesz bulił pełne składki ZUS również z DG.

    Akurat tu się mylisz. Tego akurat nie ma w projekcie zmian ustawy.
    Pomimo, że proponowała to jedna z organizcji przedsiębiorców (już nie
    pamiętam która) jako "wyrównanie warunków konkurencji osób prowadzących
    DG"