eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie › dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    From: "queba" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dlaczego mam pracowac dla panstwa skoro panstwo nie pracuje dla mnie
    Date: Mon, 23 Jun 2003 10:42:04 +0200

    dlaczego???
    jestem studentem - muzykiem , i wszystkich gowno obchodzi czy powiedza mi o
    tym , lub nie powiedza o tamtym. tak mnie przywitala jedna pani z osrodka
    wspierania przedsiebiorczosci, po czym wyslala do UP oraz US o dalsze
    zapytania. tam , przepraszam ,ze tam wszedlem.... - wszystkich tam obecnych,
    ale chcialem sie tylko dowiedziec czy jako student zakladajac dzialalnosc
    gospodarcza musze placic pieprzony zus, choc niewiem na co, wolalbym
    gromadzic pieniadze na swoim koncie, niz oddawac tym debilom. - nie
    wiedzieli!!!

    druga sprawa z jaka przyszedlem do US i UP to spytac sie czy jako muzyk moge
    sprzedawac licencje na wykorzystywanie swoich utworów w mediach bez
    dzialalnosci gospodarczej. Sliczne panie z PGRowskich okolic pomachaly
    swoimi duzymi glowkami i stwierdzily ze nie znaja sie na tym.

    dlatego pytam sie was moi drodzy,
    moze pomozecie mi w tym pieprzonym swiecie i odpowiecie mi na czesc pytan
    przynajmniej, bo wyjde z siebie.

    czy sa jakies znizki w zusie dla studentow ?

    czy musze placic ten pierd... zus? nie moge zalozyc sobie takiego konta i
    sam gromadzic pieniadze? z checia wydalbym je na inwestycje a nie na laski
    po 80 ktore przyjechaly z syberii i nawet wojny niewidzialy ( mam taka jedna
    znajoma babcie , duzo mi mowila o tamtych czasach a renty dostaje 1600zł)

    no i co z ta licencja? moge czy nie moge wydawac takiej licencji na swoj
    utwor?

    rozpisalem sie troche ale moje zale nadal pozostaja pod czaszka bo czegos w
    tym swiecie nie rozumiem. chcialbym sie dostosowac , ale niewiem czy
    potrafie, moze lepiej bedzie ..... gdzie indziej.

    pozdr. wszystkich
    queba