  • 21. Data: 2007-03-22 10:30:20
    Temat: Re: do jakiej kwoty nie płacić podatku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2007 09:48:25 +0100, gonia napisał(a):

    > Nigdzie nie padło, że to zobowiązanie jest nienależne - ale po 6 latach
    > ulegnie umorzeniu, ponieważ nikt nie będzie wzywał do zapłaty 3 zł
    > (chociaż kiedyś miałam w ręku wezwanie do zapłaty zaległego VAT w
    > wysokości 1 zl).

    Jak już ktoś pisał problem powstenie gdy będzie potrzebne zaświadczenie o
    niezaleganiu.

  • 22. Data: 2007-03-22 11:03:22
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Jak już ktoś pisał problem powstenie gdy będzie potrzebne zaświadczenie o
    > niezaleganiu.

    ja pisałam, i co z tego?
    przecież głównie mowa jest o osobach nie prowadzących działalności
    prowadzący dopłaci przy jakiejs zaliczce
    i w sumie zakończę ten tamat;>

  • 23. Data: 2007-03-22 12:11:52
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "gonia" <g...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > ulegnie umorzeniu, ponieważ nikt nie będzie wzywał do zapłaty 3 zł
    > (chociaż kiedyś miałam w ręku wezwanie do zapłaty zaległego VAT w

    co nie zmienia faktu, że jak się US uprze i mu się zdrowy rozsądek zmieni to
    może ugryźć

  • 24. Data: 2007-03-23 08:29:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Mar 2007, witek wrote:

    > A my nie dyskutujemy czy się należą czy nie, tylko czy US ma sobie je sam
    > wziąć, czy też podatnik ma je przynieść w zębach w terminie.

    A weź i sprawdź (o czym dyskutujemy). Zaczeło się od błędnego mniemania
    o "kwocie niepłaconej", która dotyczy ODSETEK i której się nie wpłaca
    bo się NIE NALEŻY.

    > Niestety. Podatnik ma je przynieść sam w zębach w okreslonym terminie,

    Owszem :)
    Podobnie ma zapłacić VAT kiedy przywozi kupiony w USA sprzęt, doliczyć
    drobne przysługi znajomych do własnych przychodów itp.
    Niekiedy jednak mu się nie chce :> i zamiast pytać "czy ma" pyta "ile
    lat się siedzi" jak tego nie zrobi :O a po grupowiczach krzyczy (to
    bynajmniej nie o Tobie!) że "pewnie w US pracują bo się czepiają" ;)
    i również staje się to przedmiotem dyskusji.

    pzdr, Gotfryd