  • 1. Data: 2006-07-25 14:21:46
    Temat: dodatkowe wynagrodzenie a składka zdrowotna
    Od: "gdaMa" <s...@w...pl>

    Witam,
    mam do Was pytanie - problem z którym walcze
    - czy jeśli wynagrodzenie pracownika jest tak niskie że składka zdrowotna
    jest zmniejszona do wysokosci podatku to czy jeśli ten pracownik dostanie w
    tym samym miesiącu dodatkowe wynagrodzenie to różnice w tej składce trzeba
    rozliczyć w tej liście?
    znaczyłoby to że rozliczamy pracownika miesięcznie, nawet jeśli jest kilka
    list płac?
    może znacie akty prawne mówiące o tym

    z góry bardzo dziękuje

    --
    Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
    adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

  • 2. Data: 2006-07-27 10:09:04
    Temat: Re: dodatkowe wynagrodzenie a składka zdrowotna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jul 2006, gdaMa wrote:

    > znaczyłoby to że rozliczamy pracownika miesięcznie, nawet jeśli jest kilka
    > list płac?
    > może znacie akty prawne mówiące o tym

    Ustawa o podatku dochodywm OF:
    +++
    Art. 12.
    1. Za przychody ze stosunku służbowego, stosunku pracy, pracy
    nakładczej oraz spółdzielczego stosunku pracy uważa się
    wszelkiego rodzaju wypłaty pieniężne oraz wartość pieniężną świadczeń
    w naturze bądź ich ekwiwalenty,
    bez względu na źródło finansowania tych wypłat i świadczeń
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)