  • Data: 2006-10-18 10:58:42
    Temat: dokumenty w biurze rachunkowym
    Od: blanka<b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Świadczę usługi budowlane. Oddaję dokumenty do biura rachunkowego. Wiem, że w
    siedzibie firmy muszę prowadzić dodatkowo rejestr sprzedaży. Jak powinien
    wyglądać, czy może być okrojony do podstawowych wiadomości dot.numeru strony
    rejestru, numeru wpisu, daty i kwoty przychodu. Czy poza rejestrem sprzedaży mam
    obowiązek prowadzić jeszcze inne rejestry?

    -> http://usenet.pomocprawna.info