  • 41. Data: 2008-06-16 14:09:50
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > Bankomat?
    > Do limitu na koncie się da.

    W ten sposób można maksymalnie 5000zł dziennie wypłacić, zatem 50
    000zł będzie się wypłacać przez 10 dni.

    L.

  • 42. Data: 2008-06-16 14:44:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W ten sposób można maksymalnie 5000zł dziennie wypłacić,

    Ale tam.
    Są różne karty.
    Fakt - ja miałem Golda, limitu nie było, ale nie pamiętam limitów na
    Electronach w mbanku.

  • 43. Data: 2008-06-16 14:46:57
    Od: <s...@a...pl>

    > W ten sposób można maksymalnie 5000zł dziennie wypłacić, zatem 50 000zł
    > będzie się wypłacać przez 10 dni.

    hmm, nie da się zmienić liminu na "do wysokości salda na rachunku"?

  • 44. Data: 2008-06-16 14:49:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    s...@a...pl pisze:

    > hmm, nie da się zmienić liminu na "do wysokości salda na rachunku"?

    Z tego co widzę w systemie - nie.

    L.

  • 45. Data: 2008-06-16 14:49:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > wiadomości news:g35s7b$blq$1@news.onet.pl...

    > Ale tam.
    > Są różne karty.
    > Fakt - ja miałem Golda, limitu nie było, ale nie pamiętam limitów na
    > Electronach w mbanku.

    Ale przy karcie kredytowej, to chyba jeszcze dość duże prowizje oraz
    odsetki dochodzą?

    L.

  • 46. Data: 2008-06-16 15:03:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Jun 2008, Tristan wrote:

    > (autor jureq
    >
    > A jeśli inny sprzedawca ich tak wystawi? Po prostu widzę tu pat przepisowy.

    A weź Ty... no jeden raz poślą umyślnego.
    Primo u tego sprzedawcy więcej nie kupią, secundo na przyszłość
    z kolejnym będą się *umawiać* co do wysłania faktury.
    Lepiej nie pyszcz w sprawie obowiazkowego wysyłania f-r, bo na razie
    to z większością kontrahentow wymieniam je (f-ry) listami zwykłymi
    i na moje potrzeby wystarczy, a jak ustawodawca zechce "uregulować"
    to pewnie nie dość że każe je wysyłać za potwierdzeniem odbioru
    to jeszcze najpierw trzeba będzie zawrzeć pisemną umowę na zgodę
    na przesyłanie f-r pocztą :>

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2008-06-16 15:29:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale przy karcie kredytowej, to chyba jeszcze dość duże prowizje oraz
    > odsetki dochodzą?

    Gold w mbanku nie był kredytowy.

  • 48. Data: 2008-06-16 16:09:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jureq w <news:g35rvk$rav$2@news.onet.pl>:

    > Znaleźć większy oddział PKO BP z terminalem POS i dostatecznie dużą gotówką
    > w kasie. Prowizja od wypłaty 5 zł.

    I te wypłaty nie podlegają limitom max 5000PLN dziennie?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 49. Data: 2008-06-16 16:28:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .

    > I te wypłaty nie podlegają limitom max 5000PLN dziennie?

    Nie podlegają.
    Ale widzę że i z bankomatów maksymalny limit który da się (samodzielnie) dla
    Electrona ustawić to: 999 999 999,99 PLN

    Powinien wystarczyć. ;-)

  • 50. Data: 2008-06-16 16:29:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Wróć - limit dzienny dla Electrona to 5 000, ten z dziewiątkami to
    miesięczny.
    Czyli musisz iść do PKO, albo mieć Golda
    Głupi bank. ;-)