  • 1. Data: 2004-03-28 22:10:07
    Temat: dot. zawieszenia działalnosci gosp.
    Od: "Aga" <a...@w...pl>

    Witam i bardzo proszę o pomoc. W połowie 2002 zawiesiłam prowadzoną przeze
    mnie jednoosobową dział. gosp. Siłą rzeczy w roku 2003 nie prowadziłam więc
    dziłalności gospodarczej, pracowałam normalnie na etacie na umowie o pracę.
    I teraz nie wiem czy dobrze zrobiłam. Za rok 2003 jako że jak mówiłam nie
    prowadziłam dział. gosp. złozyłam zeznanie na formularzu PIT 37 (rozliczam
    sie wspolnie z mezem, który również zatrudniony jest na umowę o pracę) -
    moje pytanie czy słusznie złożyłam formularz PIT 37 ? Jeśli nie to czy mogę
    jeszcze to poprawić ? Czy grożą mi za to jakieś sankcje ?

    bardzo proszę o pomoc, ponieważ bardzo się denerwuję.
    Z góry uprzejmie dziękuję za pomoc.
    Aga