  • 11. Data: 2002-12-23 20:30:22
    Temat: Re: drukarka za 5k w koszty
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:au7ph8$8mi$1@news.tpi.pl...

    > Chwila, kupujesz coś co jest niezdolne do samodzielnego funkcjonowania -
    > wyłącznie jako część sieci, niepawdaż? Więc logicznie powinno być to
    > zwiększenie wartości sieci lokalnej.

    W takie sytuacji oczywiście tak ale ja odniosłem się do pomysłu orłów z
    Redmond i samego Billa G. :)) ... sciągania softu (na godziny i wg potrzeb)
    via internet.

    Sark

  • 12. Data: 2002-12-29 16:09:19
    Od: "aqq" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabiera i trochę tuszu i trochę kartek papieru .... można tak dalej np.
    > materiały eksploatacyjne do samochodu: benzyna, olej, smary ...
    > Wracając jeszcze do drukarki: są takie co maja głowiće wbudowana na stałe
    > (np. Epsony) i na pewno jest to element ŚT ale większość ma głowiće w
    > zbiorniczku z tuszem (np. HP-ki) i wtedy jest to materiał eksploatacyjny
    > jako całość.

    > pytanie co się u ciebie kryje pod owym pojeciem materiałów
    ekspolatacyjnych
    > ? (może to po prostu, dla jasności, wziąść na odzielna fakturę ?)

    A co z drukarką co ma np. IR (port podczerwieni) drukować mogą wszyscy nawet
    klienci z notebookami. Drukarka podpięta jest tylko do 220V więc należy
    zwiększyć wartość instalacji elektrycznej hi hi
    Grześ

  • 13. Data: 2002-12-29 18:38:24
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    aqq <a...@p...onet.pl> wrote:
    > A co z drukarką co ma np. IR (port podczerwieni) drukować mogą
    > wszyscy nawet klienci z notebookami. Drukarka podpięta jest tylko do
    > 220V więc należy zwiększyć wartość instalacji elektrycznej hi hi

    A cytaty mógłbyś podłączyć pod 600V i wtedy by znikły same.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 14. Data: 2003-01-02 09:56:11
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> wrote in message

    > Czy fakt posiadania wbudowanego serwera wydruku zwalnia z koniecznosci
    > podwyzszania wartosci komputera? Przeciez ta drukarka bez kpmputera i tak
    > nie wydrukuje, bo cos musi jej te dane podac...

    Komputer "sam z siebie" tez nie wydrukuje.
    Faks bez SICI TELEFONICZNEJ tez nic nie wysle, a mimo to ine jest
    "dopisywany do sieci."

    Drukarka z SERWEREM WYDRUKU jest kompletna i zdatna do uzytku.
    przyslesz jej plik przez siec - wydrukuje.

    Normalnie...

    Boguslaw

  • 15. Data: 2003-01-02 09:57:52
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "BaLab" [...]

    > Chwila, kupujesz coś co jest niezdolne do samodzielnego funkcjonowania -
    > wyłącznie jako część sieci, niepawdaż? Więc logicznie powinno być to
    > zwiększenie wartości sieci lokalnej.

    A telefon powinien byc doksiegowany do sieci telefonicznej... prawda ?

    Boguslaw

  • 16. Data: 2003-01-02 10:00:19
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "vic" [...]

    > czyli te materialy eksploatacyjne nie sa ulepszeniem śt i normalnie w kup
    > (jakoze kosztuja 1,5k)
    >
    > czy to wszystko ma rece i nogi?

    Materialy eksploatacyjne nie sa ST NIEZALEZNIE od wartosci.

    Boguslaw

  • 17. Data: 2003-01-02 12:07:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:av125o$gs0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "BaLab" [...]
    > >

    > A telefon powinien byc doksiegowany do sieci telefonicznej... prawda ?

    A więc obowiązują jakieś ZASADY, czy po prostu kolejne widzimisię?
    Czym się różni (pod tym względem) telefon od modemu zewnętrznego, a
    modem zewnętrzny od wewnętrznego?
    --------------
    Pojęcie środków trwałych
    Przez środki trwałe rozumie się rzeczowe aktywa trwałe i zrównane z
    nimi, o przewidywanym okresie ekonomicznej użyteczności dłuższym niż
    rok, kompletne, zdatne do użytku i przeznaczone na potrzeby jednostki
    lub oddane do używania na podstawie najmu, dzierżawy lub innej umowy o
    podobnym charakterze.
    --------------
    Nie wiem czy ta definicja w czymś pomoże, bo wszystko rozbija się i tak
    o słowo "kompletne".

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 18. Data: 2003-01-02 12:07:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

  • 19. Data: 2003-01-02 12:19:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "BaLab" [...]

    > Nie wiem czy ta definicja w czymś pomoże, bo wszystko rozbija się i tak
    > o słowo "kompletne".

    No wlasnie.
    Czy kompletnosc wymaga mozliwosc SAMODZIELNEGO dzialania ?

    Wyobrazmy sobie kombajn do wywolywania zdjec...
    jest oczywiste, ze nie bedzie nic (sensownie) wywolywal,
    jesli ktos nie dostarczy filmu Z FOTOGRAFIAMI.

    Boguslaw

  • 20. Data: 2003-01-03 01:57:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jan 2003, BaLab wrote:
    [...]
    >+ A więc obowiązują jakieś ZASADY, czy po prostu kolejne widzimisię?

    Widzimisię poparte orzeczeniem NSA, który uznał że przyczepa
    ŚT *jest* a drukarka *nie jest*.
    IMHO "logika podatkowa", coż robić...
    To tak jak obcy język: wkuć słówka bo nie pajmiosz :>
    [...modem, cytat...]
    >+ Nie wiem czy ta definicja w czymś pomoże, bo wszystko rozbija się i tak
    >+ o słowo "kompletne".

    Ano właśnie :(

    >+ Pozdrawiam,

    wzajem, Gotfryd