  • 21. Data: 2003-01-03 23:43:06
    Temat: Re: drukarka za 5k w koszty
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > On Thu, 2 Jan 2003, BaLab wrote:
    > [...]
    >
    > Widzimisię poparte orzeczeniem NSA, który uznał że przyczepa
    > ŚT *jest* a drukarka *nie jest*.
    > IMHO "logika podatkowa", coż robić...
    > To tak jak obcy język: wkuć słówka bo nie pajmiosz :>
    > [...modem, cytat...]

    To jest gorsze. Cóż szkodzi ministrowi finansów przygotować bardziej
    jednoznaczne przepisy? Zamiast tego wprowadzają potworki typu "mali
    podatnicy", które jeszcze bardziej wszystko gmatwają. A może w tym
    szaleństwie jest metoda: "na każdego coś znajdziemy".

    > Ano właśnie :(

    Jakie szczęście, że wszystkie środki jakie posiadam są nietrwałe ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab