  • 1. Data: 2006-04-11 16:54:15
    Temat: działalność gospodarcza i ZUS
    Od: "lupitor" <i...@o...pl>

    Witam!

    Prowadzę działalność gospodarczą od dośc dawna, płacę wszystkie
    wymagane minimalne składki ZUSowskie. Niestety, 4 V tego roku
    rozchorowałem się na tyle poważnie, że zmuszony jestem zamknąc DG,
    dostałem zwolnienie lekarskie od 5 do 24 kwietnia (następna wizyta
    lekarska 25 kwietnia), w międzyczasie przeprowadzam likwidację DG. W
    związku z tym mam kilka pytan. Co mam zrobic z tym zwolnieniem? Czy to
    rejestrowac z ZUSie? Najprawdopodobniej zwolnienie będzie dłuższe,
    więc jak z ewentualnym zasiłkiem chorobowym? Jak to załatwic?
    (problem komplikuje się, ponieważ w czasie trwania zwolnienie zamykam
    firmę). Jak to wszystko rozwiązac. Będę wdzięczny za informacje!!!

    Z góry dziękuję :-)