  • 1. Data: 2013-04-20 18:00:02
    Temat: PIT-36 a sekcja N.3
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    Cześć,

    Mam wątpliwości co do poprawności rozliczenia PIT-36... chodzi mi o
    sekcję N.3 formularza (NALEŻNE ZALICZKI, O KTÓRYCH MOWA W ART.44 UST.1a
    i 7 USTAWY - PODATNIK) - czy w suma kwot z tej sekcji powinna się
    zgadzać z polem 49? Następnie, od tego co tam jest, odejmuję to co w
    polu 192. Tak to rozumiem.

    Dlaczego więc suma pól z N.3 nie równa się temu co w polu 49? Gdzie jest
    błąd?

    --
    Tomek Głowacki

  • 2. Data: 2013-04-20 18:34:19
    Temat: Re: PIT-36 a sekcja N.3
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2013-04-20 18:00, Tomek Głowacki pisze:
> [...]
    > polu 192. Tak to rozumiem.
    >
    > Dlaczego więc suma pól z N.3 nie równa się temu co w polu 49? Gdzie jest

    Tfu, nie pole 49 a 85 czyli suma. Zakładamy jednak, że całość zaliczek
    jest w polu 49 więc 49 = 85.

    --
    Tomek Głowacki

  • 3. Data: 2013-04-20 19:10:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Apr 2013, Tomek Głowacki wrote:

    > Tfu, nie pole 49 a 85 czyli suma.

    A o ile się nie zgadza?
    Jak o pojedyncze złotówki, to odpowiedź jest prosta - przy liczeniu
    zarówno zaliczek jak i podatku zarówno podstawa jak i kwota podatku są zaokrąglane.
    Z liczenia:
    1/3 + 1/3 = 0 + 0 = 0
    2/3 = 1
    ...musi wyjść różnica i tyle.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-04-20 19:39:03
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

> [...]
    > Jak o pojedyncze złotówki, to odpowiedź jest prosta - przy liczeniu
    > zarówno zaliczek jak i podatku zarówno podstawa jak i kwota podatku są

    Właśnie nie o pojedyncze złotówki a o sporą kwotę: z pola 85 wychodzi
    3196, z sum z N.3 - 3529.

    Nie jestem w stanie dojść, gdzie jest błąd.

    Sytuacja to podatnik rozliczający się samodzielnie, praca w ambasadzie
    (czyli nieszczęsny ex-pit-53)

    --
    Tomek Głowacki