  • Data: 2004-05-10 07:32:25
    Temat: f-ra vat za internet dla użytkowników indywidualnych
    Od: "efe" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, wiem ze temat byl juz walkowany z kilku stron i wogle, ale ostatnio
    wpadl mi w rece artykul o skomentowanie ktorego bardzo prosze:
    http://hacking.pl/news.php?id=3748

    Kilka dni wczesniej wydeptywalam sciezke do US gdzie ladnie pan po
    przeczytaniu zalacznika odnosnie vat na internet stwierdzil ze sie z "tym na
    dostep szerokopasmowy na koncu zdania musieli rypnąć" i zostalam
    poinformowana ze dla osob prowadzacych dzialalnosc gospodarcza wystawiam
    f-re z 22% vat. Za chwile bede musiala wystawic dobre 25 faktur, a nie
    chcialabym wystawic źle. Nadmieniam że wśród moich klientów nie ma ani
    jednej kafejki internetowej.

    Pozdrawiam i prosze o wypowiedzenie sie na ten temat.
    ewelina