  • 1. Data: 2003-06-26 08:52:50
    Temat: faktura korygująca
    Od: "aga" <a...@a...com>

    Dzień dobry !

    ...przepraszam jeżeli pytanie było juz na grupie ....

    Czy faktura korygująca dokumentująca zwrot towaru (uznana reklamacja),
    wystawiona po upływie kilku lat (3) od daty sprzedaży, daje sprzedawcy
    możliwość obniżenia VAT należnego ?

    Z tego co się orientuję faktura korygująca zmniejszająca - wartości towaru,
    wystawiona po upływie roku od momentu sprzedaży( wydania towaru ) nie może
    zmniejszyć kwoty podatku należnego, nie jestem poewna jak jest ze zwrotem

    Z góry dziękuję za pomoc
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-06-26 09:25:27
    Temat: Re: faktura korygująca
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "aga" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmniejszyć kwoty podatku należnego, nie jestem poewna jak jest ze zwrotem
    Jest ok jesli spełnia wszystkie warunki faktury korygującej tylko do rabatów
    jest limit do wystawienia korekty 1 rok ( dobrze pamiętasz )
    Pozdrawiam Wiola