  • 11. Data: 2012-06-12 20:00:48
    Temat: Re: faktura na DG czy na osobę
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marzena wrote:

    > Kontrola dotyczyła właśnie VAT KPiR nawet ich nie interesowa, a rejestry
    > VAT, faktury i
    > dowody ich opłacenia.
    > Wszystko OK, zwrot dostałam.

    No ale nie odpowiadasz na pytanie ;-).

  • 12. Data: 2012-06-12 23:24:20
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Marzena" napisała w wiadomości..

    > Mam identyczną DG. Dostaję fakturę z telewizji kablowej , na kótrej jest kilka
    > pozycji tzn. telewizja, Canal+ i internet z jakimś tam pakietem bezpieczeństwa
    > (UPC daje takie coś). Do KPiR zaliczam z tej faktury internet. Gdy rok temu
    > wystąpiłam o zwrot VAT-u - od razu miałam kontrolę. Nie było żadnych problemów
    > z uznaniem tej faktury (mimo, że nie ma tan numeru NIP) , a pani w US była
    > nwet zdziwiona, że nie uwzględniam tego pakietu bezpieczeństwa, wpisanego w
    > tej samej pozycji co internet.

    I to mi raczej wystarczy, dziękuję pięknie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2012-06-13 10:20:58
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    > Marzena wrote:
    >
    > No ale nie odpowiadasz na pytanie ;-).

    VAT odliczyłam (nie z całej faktury, tylko ten związany z internetem) ,
    wpisany do rejestru zakupów.

    marzatela
    ----------------------
    http://www.szultaset.pl

  • 14. Data: 2012-06-13 10:23:40
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marzena" napisała w wiadomości..
    >>

    > I to mi raczej wystarczy, dziękuję pięknie.

    Pewnie tak, choć okrutna prawda jest taka, że inny US czy inny urzędnik -
    moze na to inaczej spojrzeć :(
    To chyba jest najbardziej irytujące w naszym systemie fiskalnym - porażajaca
    dowolność w interpetacji przepisów.

    marzatela
    -------------------
    http://www.szultaset.pl

  • 15. Data: 2012-06-13 22:50:34
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Marzena" napisała w wiadomości.

    > To chyba jest najbardziej irytujące w naszym systemie fiskalnym - porażajaca
    > dowolność w interpetacji przepisów.

    pewnie tak, choć w moim przypadku sytuacja jest dość klarowna bo mam "drugi"
    internet i telefon który jest na mnie prywatnie więc raczej łatwo byłoby dowieść
    że jeden mam "w celu" :)

    pozdrawiam
    piotr