    From: "Basia Z." <i...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura za samochód a podatek
    Date: Mon, 1 Dec 2003 15:00:49 +0100

    Witam,
    mam problem, chcę sprzedać samochód wprowadzony do EST. Ponieważ nie
    odliczyłem od auta VAT-u , wiec faktura sprzedaży jest wystawiona ze stawką
    zwolniony?.
    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chyba kwota na fakturze jest moim
    przychodem, od którego odprowadzam podatek do US. Czy osoba kupująca ode
    mnie auto, równiez musi zaplacic podatek do US (2% od wartości) czy w
    związku z tym, że ja płacę, kupujacy jest z tego zwolniony?

    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Michał Z.