    From: mk <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: fra. zakupu, koszty na mnie towar na instytucje
    Date: Wed, 26 Nov 2008 21:27:30 +0100

    Witam

    Jest firma, która dostarcza leki do hospicjum, poprosiła mnie o wsparcie
    hospicjum poprzez wykupienie dla nich leków za kwotę X.
    Wystawili fakturę pro-forma na moją firmę jako płatnika z dopiskiem
    "Dla i tu nazwa hospicjum".
    Czy takie coś mogę przyjąć i zaksięgować?
    Czy lepiej normalnie darowizną przekazać do hospicjum konkretną kwotę, a
    oni już sobie za to na siebie kupią co trzeba?

    Jakoś dziwne mi się wydaje takie podejście firmy farmaceutycznej...

    pozdr.
    mk