  • 1. Data: 2003-04-26 15:42:15
    Temat: fundusz remontowy
    Od: "eMrOfkA" <emrofka[SpAm]@(wOn)interia.pl>

    Witam,

    Mam problem z rozliczeniem rocznym wpłat na fundusz remontowy,
    Czy jeżeli dokonałam wpłat rat na FN w styczniu 2002 roku za XI i XII 2001
    rok
    to czy mogę to rozliczyć w zeznaniu rocznym za 2002 mimo iż dotyczy to 2001
    ale wydatek nastąpił 2002 roku.

    pozdrawiam
    EmrofkA

  • 2. Data: 2003-04-26 17:28:37
    Temat: Re: fundusz remontowy
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "eMrOfkA" <emrofka[SpAm]@(wOn)interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rok
    > to czy mogę to rozliczyć w zeznaniu rocznym za 2002 mimo iż dotyczy to

    metoda kasowa,czyli wtedy kiedy wydatek
    magda

  • 3. Data: 2003-04-26 20:50:11
    Od: "eMrOfkA" <emrofka[SpAm]@(wOn)interia.pl>