  • 1. Data: 2003-04-26 18:01:58
    Temat: praca w wym. 1/4 etatu i DG - ile ZUSu?
    Od: "Domino" <s...@s...pl>

    jestem zupelnym laikiem, dopiero zaczynam. takie pytanko:
    jesli pracuje na umowe o prace (1/4 etatu) i zakladam DG to czy bede placil
    ze stosunku DG tylko zdrowotne? czy i jak zalezy to od moich aktualnych
    dochodow

    thx in advance
    Domino

  • 2. Data: 2003-04-26 19:58:25
    Temat: Re: praca w wym. 1/4 etatu i DG - ile ZUSu?
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Domino" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    placil
    > ze stosunku DG tylko zdrowotne? czy i jak zalezy to od moich aktualnych

    Re : przeczytaj dzisiejszy wątek "zawieszenie działalności" i ustawę o
    ubezpieczeniach społecznych. Generalnie nie ma znaczenia, czy to będzie
    pełny etat, czy 1/100. Minimalna płaca z umowy o pracę 800,- zł i wówczas z
    DG płacisz tylko drugie zdrowotne.
    Andrzej