  • 11. Data: 2005-03-09 08:22:16
    Temat: Re: fundusz remontowy 2003 i 2004
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marszalek Stanislaw" <s...@f...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:d0m6d3$7d7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jestem po kontroli zeznania za 2004. Miałem podobną sytuację.
    > Tak samo postąpiłem i zostało to zakwestionowane.
    > Dolicza się wydatki z 2003 ale tylko aby wykazać, że przekroczyło sie
    > minimalną kwotę wydatków czyli 567. Odliczyć zaś można wyłącznie to co
    > się wydało w 2004.
    > Taka jest przynajmniej interpretacja US Kraków Stare Miasto.
    ------------------------------
    I jak najbardziej prawidłowa inetrpretacja Rozliczenie jest za rok 2004 a
    wiec można sobie odliczyć to co sie wydało tez w roku 2004 a informacja o
    wydatku 2003 daje tylko informacje o przekroczeniu limitu i mozliwości
    odliczeń.
    Wiola

  • 12. Data: 2005-03-09 08:29:44
    Od: Monika Czepukojc <W...@W...plWYTNIJ>

    Wiola napisał(a):

> [...]
    > wiec można sobie odliczyć to co sie wydało tez w roku 2004 a informacja o
    > wydatku 2003 daje tylko informacje o przekroczeniu limitu i mozliwości

    Wiola, to czy muszę w okienku 82 wpisywać kwotę 273,60 za 2003 rok skoro
    ona "nic mi nie robi", bo kwota w 84 okienku wynosi prawie 4000zł? W
    zeszłym roku nie wypełniałam żadnego PIT/D. Poza tym administratora
    wspólnoty mieszkaniowej poprosiłam o wystawienie zaświadczenia jedynie
    za rok 2004.
    --
    Łączę pozdrowienia,
    M.C.

  • 13. Data: 2005-03-09 08:37:59
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Monika Czepukojc"

> [...]
    > zeszłym roku nie wypełniałam żadnego PIT/D. Poza tym administratora
    > wspólnoty mieszkaniowej poprosiłam o wystawienie zaświadczenia jedynie
    Jeśli masz wydatki w 2004 na kwote koło 4000 zł nie widze takiej potrzeby
    wykazywanie tego nie odliczonego a załaconego funduszu tym bardziej jesli
    nie znasz dokładnie kwoty wpłaty na fundusz.
    Wiola

  • 14. Data: 2005-03-09 08:38:48
    Od: Monika Czepukojc <W...@W...plWYTNIJ>

    Wiola napisał(a):

> [...]
    > wykazywanie tego nie odliczonego a załaconego funduszu tym bardziej jesli
    > nie znasz dokładnie kwoty wpłaty na fundusz.

    Oki dziękuję Ci! Mam nadzieję, że nie wpisując tej kwoty za 2003 nie
    popełniam żadnego przestępstwa :-) Teraz już chyba wszystko wiem i mogę
    dokończyć wypałniać PITY!
    --
    Łączę pozdrowienia,
    M.C.

  • 15. Data: 2005-03-09 10:14:39
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

> [...]
    > mieszkaniowej lub wspólnoty mieszkaniowej mogą być odliczone w 2004 r.,
    > jeżeli suma wydatków poniesionych przez podatnika w latach 2003-2004

    Nieprawda !! Można odliczyć tylko 19 % od wydatków dokonanych w roku 2004 a
    nie za lata 2003 + 2004.

    Z.K.

  • 16. Data: 2005-03-09 12:32:27
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Nie.
    > Pit-D wypełnia się jeden i jest wspólny dla małżenśtwa.
    > Dołącza się go do jednego zeznania i zaznacza tylko w polu 128, kto go
    > dołączył.
    > Jak jednej osobie nie wystarczyło podatku na odliczenie wszystkiego, to
    > wtedy druga może sobie to odliczyć.

    Dzięki!
    Pozdrr.,
    Boa.