  • 1. Data: 2004-07-12 08:32:09
    Temat: gwarancja, rękojmia - obecnie
    Od: "antonina" <a...@o...pl>

    Jakie przepisy reguluja na dzień dzisiejszy sprawy rękojmi i gwarancji.
    Interesuje mnie podstawa prawna tych zagadnień.

    Dziękuje
    A.

  • 2. Data: 2004-07-12 10:43:59
    Temat: Re: gwarancja, rękojmia - obecnie
    Od: "elw" <e...@n...com.pl>

    Użytkownik "antonina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie przepisy reguluja na dzień dzisiejszy sprawy rękojmi i gwarancji.
    > Interesuje mnie podstawa prawna tych zagadnień.

    KODEKS CYWILNY z dnia 23 kwietnia 1964 r. ze zm.
    Księga trzecia - ZOBOWIĄZANIA
    Tytuł XI - SPRZEDAŻ
    Dział II - Rękojmia za wady art. 556-576 k.c.
    Dział III - Gwarancja jakości art 557-581 k.c.

    Justyna

  • 3. Data: 2004-07-12 16:54:34
    Od: "Ryszard G" <rysXgar@.op.pl>

    Użytkownik "elw" <e...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tytuł XI - SPRZEDAŻ
    > Dział II - Rękojmia za wady art. 556-576 k.c.
    > Dział III - Gwarancja jakości art 557-581 k.c.

    Oraz
    Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176
    Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

    Ryszard