    From: "Piotr" <h...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: hotele, diety i ciastka
    Date: Wed, 21 Jan 2009 10:20:19 +0100

    Witam

    Podstawa: 1os DG na zasadach ogólnych,

    Tym razem chciałem zapytać o kwestię odlicznania VAT od hoteli podczas
    wyjazdów służbowych?
    Właśnie znalazłem taką interpretację :
    http://www.podpowiada.gofin.pl/6,338,1723,91917.html
    i z niej wynika mi że nie można... czy coś źle przeczytałem?

    I jeszcze chciałem zapytać czy prowadząc 1os firmę mogę sobie również
    wystawiać delegacje i naliczać diety?
    ... zwłaszcza diety zagraniczne bo od czasu do czasu będę jeździł do niemiec
    do kontrahentów.
    I oczywiście czy mogę później zaliczać to do KUP a moze jako dochód ?

    I jak to jest w końcu (bo znalazłem różne interpretacje) z tymi kosztami na
    reklamę/reprezentację:
    jak zaproszę klienta do biura i kupię kawę, ciastka, soki na fakturę to mogę
    później zaliczyć ją do reklamy (odliczyć) czy do reprezentacji (nie
    odliczyć) ?

    Na razie tyle, ale coraz bardziej mi sie to zaczyna podobać :)
    Tymczasem wybieram się na łowy jakiegoś biura rach.
    Może ktoś polecić coś w Rzeszowie?

    Pozdrawiam

    Piotr