  • 1. Data: 2004-08-17 07:26:14
    Temat: ile banki musza trzymac informacje o koncie
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    Witam!

    Zastanawia mnie ile banki typu mbank maja obowiazek trzymac informacje o
    przeprowadzanych operacjach?
    Pytam poniewaz dostalem pisemko od skarbowki o ktorym pisalem w innym
    posicie. Jednak jak nie dostawalem wyciagow z konta (bo nie byli mi
    potrzebne i dodatkowo za oplata) a historie na moim koncie moge sobie
    ogladac od czerwca... do dnia dzisiejszego. Skarbowke interesuje okres od
    2001 do 2003
    Mam im podac numer konta i saldo oraz powiedziec zeby sobie sami wyciagneli
    z banku jakie operacje mialy miejsce?

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-08-17 07:34:28
    Temat: Re: ile banki musza trzymac informacje o koncie
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

> [...]
    > 2001 do 2003
    > Mam im podac numer konta i saldo oraz powiedziec zeby sobie sami

    Przepraszam moge ogladac starsze operacje na kontach (nie
    zauwazylemprzycisku poprzednie :)

    Pozdrawiam
    Karol

  • 3. Data: 2004-08-17 13:12:11
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <karolkus@_cut_go2.pl>
    napisał w wiadomości news:cfscg3$kem$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Przepraszam moge ogladac starsze operacje na kontach (nie
    > zauwazylemprzycisku poprzednie :)

    nie zauważyłeś też przycisku 'Anuluj wiadomość' w menu Wiadomość (w
    outlooku) :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-08-17 17:02:27
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    > Przepraszam moge ogladac starsze operacje na kontach (nie
    >
    > nie zauważyłeś też przycisku 'Anuluj wiadomość' w menu Wiadomość (w
    > outlooku) :)

    hehe dzieki za uswiadomienie :)

    Pozdrawiam
    Karol