  • 1. Data: 2003-12-21 09:26:03
    Temat: ile moze zarobic student zeby...
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    zwrocili mu podatek odprowadzony od dochodow
    w ciagu roku? czy zwracaja calosc, czy jakis procent
    tej sumy? i czy trzeba sie o to jakos upomniec? czy
    wystarczy ze pracodawca pod koniec kwietna zlozy
    pit [czy moze cos innego - nie wiem :o) ]
    a do mnie przyjda pieniazki? bardzo prosze o pomoc,
    wesolych swiat!!!

    --
    pozdrawiam,

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 2. Data: 2003-12-21 10:43:22
    Temat: Re: ile moze zarobic student zeby...
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    i czy ta kwota, ktora moge zarobic, w ciagu roku, zeby
    mi zwrocili podatek, to pieniadze, ktore dostalem do reki,
    czy wartosc liczona razem z odprowadzonym podatkiem?

    --
    pozdrawiam,

    my:.]=