  • 1. Data: 2006-01-18 11:11:13
    Temat: ile zdrowotnego w PIT-11
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    Witam po raz pierwszy w życiu muszę wysatwić pracownikowi PIT-11 za
    poprzedni rok i mam pytanko jaką kwotę składki na ubezpieczenie zdrowotne
    wpisuję w tym dokumencie.
    Robert

  • 2. Data: 2006-01-18 11:21:03
    Temat: Re: ile zdrowotnego w PIT-11
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Robinh" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam po raz pierwszy w życiu muszę wysatwić pracownikowi PIT-11 za
    > poprzedni rok i mam pytanko jaką kwotę składki na ubezpieczenie zdrowotne
    > wpisuję w tym dokumencie.
    > Robert

    Taką jaka została wyliczona za cały 2005rok

  • 3. Data: 2006-01-18 11:26:15
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    Czyli 8,25 % od wypłat w 2005 roku ?? Bo w liście płac odliczam 7,75 % nie
    wiem którą kwotę wpisuję w pita.

  • 4. Data: 2006-01-18 11:32:12
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

> [...]
    > Witam po raz pierwszy w życiu muszę wysatwić pracownikowi PIT-11 za
    > poprzedni rok i mam pytanko jaką kwotę składki na ubezpieczenie

    7,75%
    Czyli tą, o którą pomniejsza się podatek - oczywiście faktycznie
    pobraną.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)