  • 1. Data: 2007-02-01 14:47:00
    Temat: instytucja czynnego żalu - pytanie
    Od: Patryk Cerkiewicz <p...@w...wp.pl>

    Witam.

    W zeszłym roku sprzedałem udziały sp. z o.o. swoim byłym wspólnikom,
    jednak nie złożyłem w terminie deklaracji PCC-1.
    Chcę zrobić to teraz, jednak jako że jest już po terminie (zgodnie z
    prawem miałem na to 2 tygodnie od zawarcia umowy) chcę skorzystać
    z instytucji czynnego żalu.

    Czy może ktoś podzielić się jakimś przykładem jak takie pismo
    powinno wyglądać?
    Czy mam w nim powoływać się na jakieś konkretne przepisy ?
    Nigdy nie składałem tego typu pisma i nie za bardzo wiem co powinno
    w nim być, żeby US mi go nie odrzucił i nie uruchomił normalnej
    procedury ścigania mnie za przestępstwo/wykroczenie skarbowe.

    Pozdrawiam,
    Patryk

  • 2. Data: 2007-02-01 15:16:17
    Temat: Re: instytucja czynnego żalu - pytanie
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Patryk Cerkiewicz" <p...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w nim być, żeby US mi go nie odrzucił i nie uruchomił normalnej
    > procedury ścigania mnie za przestępstwo/wykroczenie skarbowe.

    Popatrz sobie w art. 16 KKS.
    Wojtek

  • 3. Data: 2007-02-01 15:35:32
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 01-02-2007 o 15:47:00 Patryk Cerkiewicz <p...@w...wp.pl>
    napisał:

> [...]
    > w nim być, żeby US mi go nie odrzucił i nie uruchomił normalnej
    > procedury ścigania mnie za przestępstwo/wykroczenie skarbowe.

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/print.html?article_
    id=1318307

    Piotr