  • 1. Data: 2009-12-13 20:26:22
    Temat: interpretacje i orzeczenia
    Od: <n...@n...pl>

    Kiedyś interpretacje ws podatków wydawał US, jako, że jest ich wiele tak
    wiele mogło być interpretacji.
    Wiem, że kiedyś się zmieniło i teraz interpretacje wydaje Izba Skarbowa
    (???).
    Uprzejmie proszę o info i może jakieś rozporządzenie to regulujące.

    --
    pozdrawiam
    notax

  • 2. Data: 2009-12-13 20:37:38
    Temat: Re: interpretacje i orzeczenia
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2009 o 21:26:22 <n...@n...pl> napisał(a):

    > Kiedy? interpretacje ws podatków wydawa? US, jako, ?e jest ich wiele tak
    > wiele mog?o byae interpretacji.
    > Wiem, ?e kiedy? sie zmieni?o i teraz interpretacje wydaje Izba Skarbowa
    > (???).
    > Uprzejmie prosze o info i mo?e jakie? rozporz?dzenie to reguluj?ce.

    A Ordynacja Podatkowa okolice art. 14 nie wystarczy ?

    --
    Tomek