  • 11. Data: 2006-06-07 16:19:06
    Temat: Re: jak udowodnic US ze mieszkam tu gdzie mieszkam?
    Od: "gesub" <r...@w...pl>

    gonia napisał(a):
> [...]
    poprzednim odcinku co następuje:

    > jak prowadzisz firmę to nie składasz NIP-3
    > z tego co mi wiadomo ;>

    jak widze watek zaczyna swoim wlasnym zyciem egzystowac:) czy ja moge w
    swojej lini obrony wykorzystac fakt ze podatnik w roku podatkowym moze
    realizowac swoje potrzeby mieszkaniowe w wiecej niz jednym lokalu, oraz
    fakt ze w pit widnieje: adres zamieszkania w ostatnim dniu roku
    podatkowego? Dzwonilem tez sie dowiedziec czy moge aktualizowac NIP 3
    wstecz, a jakze moge i jak wpisze date adresu zameiszkania z przed 3
    lat to kary nie dostane bo przedwniona sprawa.... ale cos nie wierze
    zeby bylo tak latwo. W kazdym razie dziekuje za rady- oswiadczenie o
    zamieszkaniu, swiadectwo sasiadow i NIEDOPATRZENIE z adresem to bedzie
    moja linia obrony

  • 12. Data: 2006-06-07 18:22:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a g...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > jak prowadzisz firmę to nie składasz NIP-3
    > z tego co mi wiadomo ;>

    toż to wlasnie napisałem!

    "Stanęliœmy na skraju przepaœci,
    ale teraz zrobiliœmy krok naprzód!"

  • 13. Data: 2006-06-07 23:53:23
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail'a w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > to dokładnie tak jak ja - dlatego napisałem "ZTCP"!
    > Do poszukania w ustawie o NIP

    No więc poszukałem.

    2) wymienieni w art. 6 ust. 2-7 - nie później niż w terminie 30 dni od
    dnia, w którym nastąpiła zmiana danych, z zastrzeżeniem ust. 1a;

    art.6.7 wymienia podatników podatku od osób fizycznych, art 1a dotyczy
    emerytów rozliczanych przez ZUS.