  • 1. Data: 2005-02-12 08:33:36
    Temat: transport stawka vat
    Od: "Tomasz" <d...@o...pl>

    Witam

    Proszę o pomoc, potrzebuję wystawić klientowi fakturę vat na transport do
    Holandii. Nigdy nie zajmowałem się transportem. Jaką wpisać stawkę vat?,
    oraz czy bez znaczenia jest to, że wystawię vat na usługę, która w
    przeważającej częsci odbedzie się w Holandii?. Klient rozlicza się w US w
    Polsce. Proszę o pomoc.

    pozdrawiam
    Tomasz Ł

  • 2. Data: 2005-02-12 08:51:02
    Temat: Re: transport stawka vat
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomasz wrote:
> [...]
    > na usługę, która w przeważającej częsci odbedzie się w Holandii?.
    > Klient rozlicza się w US w Polsce. Proszę o pomoc.

    Cytat:
    "potrzebuję wystawić klientowi fakturę vat na
    transport do Holandii"
    A zaraz potem:
    "na usługę, która w przeważającej częsci odbedzie się w Holandii"

    W większości przypadków skądkolwiek by nie jechać do Holandii,
    przeważająca część tego przewozu nie może być w Holandii :-)
    Musisz określić czy będzie to transport do Holandii
    czy do Holandii i trochę jeżdżenia "po Holandii"
    Jeśli nie znasz odpowiedzi po lekturze art 27.2 pkt 2
    to pytaj dalej, ale już konkretnie.

  • 3. Data: 2005-02-12 09:05:08
    Od: "Tomasz" <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > W większości przypadków skądkolwiek by nie jechać do Holandii,
    > przeważająca część tego przewozu nie może być w Holandii :-)

    No tak, racja :), napisałem w ten sposób ponieważ prawdopodobnie będzie tak
    jak piszesz: "do Holandii i trochę jeżdzenia po Holandii".

    pozdrawiam
    Tomasz