  • 1. Data: 2004-04-03 08:12:57
    Temat: jaka stawka ?
    Od: rysym<b...@o...pol>

    podpisalem (DG) umowe zlecenie z firma na pelna obsluge
    inforamtyczna z jaka stawka vat powinienem wystawic fakture i co
    najlepiej tam wpisac zeby bylo najbardziej oplacalnie
    moze banalne pytanie ale zaczynam dopiero przygode ;)
    licze na wyrozumialosc
    pozdrawiam rysym

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-03 10:51:58
    Temat: Re: jaka stawka ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    toster wrote:

    > Większość, co doradza, to robi to w dni powszednie. W weekendy odpoczywa.
    > Ja nie wiem, ale na pewno wie US.
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    Sprawdz w ustawie gdzie jest napisane "niepodlega...."

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-03 11:26:23
    Od: rysym<b...@o...pol>

    nikt nie doradzi ??

  • 4. Data: 2004-04-03 11:29:51
    Od: "toster" <t...@W...pl>

  • 5. Data: 2004-04-03 15:22:59
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Sprawdz w ustawie gdzie jest napisane "niepodlega...."

    Ja, to szczerze mówiąc, nie jestem zainteresowany, a żem leniwy...
    ;-)

    Tomek

  • 6. Data: 2004-04-03 19:24:02
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rysym" <b...@o...pol> napisał w wiadomości
    > podpisalem (DG) umowe zlecenie z firma na pelna obsluge
    Jeżeli masz dg to nie wystawiasz umowy zlecenia tylko fakturę.
    Jeżeli twoja dg nie pozwala ci na wykonywanie usług informatycznych to wtedy
    wypisujesz umowę zlecenie. Ale z tego co wiem to tam vatu nie ma.
    Ja na usługi informatyczne wystawiam 22% vatu. Ale czy to dobra stawka to
    nie mam pojęcia.

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2004-04-05 09:32:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PawełJ napisał:

    > Użytkownik "rysym" <b...@o...pol> napisał w wiadomości

    > Jeżeli masz dg to nie wystawiasz umowy zlecenia tylko fakturę.

    Umowa zlecenia może być zawarta (podpisana) przez dwa dowolne podmioty.
    Sposób opodatkowania tej umowy (lub nieopodatkowania) i konieczna forma
    rachunku to juz inna sprawa.
    Umowa-zlecenie jest uregulowanan w KC którego sprawy podatkowe nie
    interesują ;-)
    Jeden przedsiębiorca z dugim może zawrzec prawnie skuteczna w świetle KC
    umowę zlecenia, o dzieło, itp.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl