  • 1. Data: 2004-12-20 16:42:04
    Temat: na p.s. prawo nie dali rady :(. Pomocy, niełatwa sprawa - Nieprawne używanie logotypu na stronie internetowej.
    Od: qsqs <q...@t...pl>

    Jw, Wykonywałem pewnej firmie strone internetową i współpraca na
    początku szła dobrze ... Nie mieli logotypu więc powiedziałm że im w
    cenie witryny zaprojektuję logo. Po wykonaniu witryny i logo klient
    powiedział mi ze nie zapłaci i że kończy współpracę. Doszło do potyczek
    słownych, gdyz dla mnie i dla wielu umowa słowna jest wiążąca ale dla
    niego niestety nie. Koniec końców, napisałem do nich maila że zabraniam
    korzystać z pomysłów oraz rozwiązań graficznych w przypadku strony jak i
    zabraniam korzystać z logotypu. Na dzień dzisiejszy zrobili "po
    kosztach" stronę u jakiegoś studenta który skorzystał z mojego layoutu i
    podzielenia strony i przedewszystkim to co najważniejsze na stronie
    internetwej na samym środku widnieje logo do którego nie maja prawa,
    gdyż zabroniłem im koszystać z niego. Doszły mnie także słuchy że
    uzywaja go w publikacjach poligraficznych ale na to muszę znaleźć
    dowody, stronę widziałem juz dziś :( !!!

    Co mogę zrobić, sprawę chcę założyć napewno, ale jak udowodnić, coś co
    nie jest wydrukowane tylko jest w siecie, nie mogę napisac do nich bo
    usuną strone i po krzyku. Chcę żeby ponieśli karę i chcę odszkodowania,
    zadna firma nie ma prawa robić sobie jaj z ciężkiej pracy. W jakiej
    kolejnośći i jakie kroki powinienem poczynić.
    pozdrawiam qsqs

  • 2. Data: 2004-12-20 17:09:04
    Temat: Re: na p.s. prawo nie dali rady :(. Pomocy, nieĹ?atwa sprawa - Nieprawne uĹźywanie logotypu na stronie internetowej.
    Od: "ja" <...@m...il>

    same krzaki - zrób coś z kodowaniem

  • 3. Data: 2004-12-20 20:41:58
    Od: "Hatech" <h...@k...onet.pl>

    Witam.
    Zerknij na pl.rec.foto.cyfrowe i chyba pl.rec.foto.
    Tam niedawno była dyskusja na temat praw autorskich i pokrewnych.
    Dyskusja dotyczyła strony internetowej i zdjęć na niej.

    --
    Pozdrawiam. Zbyszek
    Środkowopomorskie -Koszalin

    Oświadczenie/Informacja:
    Nie zgadzam się na wysyłanie ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania
    tej wiadomości.

  • 4. Data: 2004-12-21 00:34:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Dec 2004, qsqs wrote:
    [...]
    > + Co mogę zrobić, sprawę chcę założyć napewno, ale jak udowodnić, coś co nie
    > + jest wydrukowane tylko jest w siecie, nie mogę napisac do nich bo usuną
    > + strone

    ...aczkolwiek metoda słaba i częsciowo usuwalna :] - to nie zawadzi
    zarejestrować ich stronę w kilkuset wyszukiwarkach całego świata...
    i dopilnować żeby w waybackmachine była...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2004-12-28 20:28:52
    Od: AD <a...@k...kenay.com.invalid>

    qsqs napisał(a):
> [...]
    > zadna firma nie ma prawa robić sobie jaj z ciężkiej pracy. W jakiej
    > kolejnośći i jakie kroki powinienem poczynić.

    Możesz w towarzystwie notariusza obejrzeć stronę, o której piszesz.
    Poniżej jest informacja o takim "myku", choć w innym kontekście.
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041228/p
    rawo/prawo_a_20.html

    pozdrawiam
    /AD