  • 1. Data: 2007-05-03 08:01:16
    Temat: jakie warunki nabycia prawa do rozliczania sie w KRUS
    Od: sylwiatal <s...@o...pl>

    witam.

    od 6 lat pracuje na etacie i moje dochody mieszcza sie w drugim
    stopniu podatkowym. od kilku miesiecy prawnie zostalem spatkobierca 2
    ha ziemi uprawnej wraz z budynkami gospodarstwa rolnego.
    mam pytanie czy jest mozliwosc odprowadzania skladek tylko do KRUS (w
    tej chwili place ZUS)? sprawdzalem to na wielu stronach i powiem
    szczerze ze warunki oplacania skladek tylko do KRUS sa niejasne i w
    wielu miejscach roznie o tym pisza.

    czy jest mozliwa praca na etacie i odprowadzanie skladek do KRUS lub
    dzialanosc gospodarcza i odprowadzanie skladek do krus?
    dziekuje.