  • 11. Data: 2009-06-23 08:26:37
    Temat: Re: jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h1oemf$lv0$1@news.onet.pl...

    > A może VW Bank? 36zł rocznie za token, przelewy bez opłat.

    token mozna miec za darmo :)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 12. Data: 2009-06-23 14:23:25
    Od: <s...@a...pl>

    > token mozna miec za darmo :)

    Dawno nie czytałem regulaminów, możesz powiedzieć w skrócie jak?

  • 13. Data: 2009-06-23 14:23:58
    Od: <s...@a...pl>

    > Dawno nie czytałem regulaminów, możesz powiedzieć w skrócie jak?

    Już doczytałem :)

  • 14. Data: 2009-06-29 12:39:53
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 22 Cze, 14:59, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:

    > do US tak, do ZUS nie

    niestety, nieprawda. Trzeba zglosic wszystkie rachunki do US, do w/w
    bankow!!! (prawo o dzialalnosci gosp art 13) oraz do zus (ustawy o
    systemie ubezpieczeń społecznych art. 43 ust. 4).

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 15. Data: 2009-06-29 13:18:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    h.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    bankow!!! (prawo o dzialalnosci gosp art 13) oraz do zus (ustawy o
    systemie ubezpieczeń społecznych art. 43 ust. 4).

    no nie wiem, mi babka w zusie powiedziala ze nie musze bo nawet nie mam
    obowiazku placic z konta firmowego jezlei nie mam
    pracownikow, moge z poczty, wiec nie zglaszam kolejnych

  • 16. Data: 2009-06-29 14:39:15
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 29 Cze, 15:18, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > obowiazku placic z konta firmowego jezlei nie mam
    > pracownikow, moge z poczty, wiec nie zglaszam kolejnych

    rozumiem, ze babka w zusie jest dla Ciebie bardziej autorytatywnym
    zrodlem prawa niz ustawa i w razie klopotow przy kontroli powolasz sie
    na opinie wyzej wspomnianej babki?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 17. Data: 2009-06-29 14:52:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >rozumiem, ze babka w zusie jest dla Ciebie bardziej autorytatywnym
    >zrodlem prawa niz ustawa i w razie klopotow przy kontroli powolasz sie
    >na opinie wyzej wspomnianej babki?

    --

    "głoszenie płatnika składek - osoby fizycznej zawiera w szczególności
    następujące dane: numery NIP i REGON, a w razie gdy płatnikowi składek nie

    a gdzie jest napisane wykaz WSZYSTKICH rachunkow ? :)

  • 18. Data: 2009-06-29 16:25:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > a gdzie jest napisane wykaz WSZYSTKICH rachunkow ? :)

    W tzw. "interpretacji językowej", albo jak kto woli
    definicji słowa "wykaz" uznawanej przez autorytety od języka.

    Tu:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2539367
    ...a ściślej w słowie "dokładne" ww definicji.

    Wyliczenie "niedokładne" nie jest "wykazem", tylko "listą":
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2478721

    A o liście rachunków bankowych mowy nie było :P

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-06-29 22:02:29
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 29 Cze, 16:52, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > korespondencji, adres prowadzenia działalności."
    >
    > a gdzie jest napisane wykaz WSZYSTKICH rachunkow ? :)

    tak swoja droga, mniejsza o informowanie zus i us. Ale osobiscie
    wkurza mnie, ze musze informowac wszystkie banki o wszystkich moich
    rachunkach.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 20. Data: 2009-06-30 06:17:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jun 30, 12:02 am, glos <g...@p...onet.pl> wrote:

    > wkurza mnie, ze musze informowac wszystkie banki o wszystkich moich
    > rachunkach.

    A to na jakiej podstawie?

    --
    pozdrawiam,