  • 11. Data: 2006-08-23 18:21:39
    Temat: Re: k.fiskalna od 01.09 w sieciach dostarczajacych internet radiowo?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@g...pl> napisal(a):
    > złocone
    >>

    > No dobra ale co jesli po kilku latach bede musial zamknac firme i cos z tymi
    > kartami bedzie trzeba zrobic chyba ,bo nie sadze ze bede mogl je podarowac
    > komus,a jakbym nawet chcial sprzedac za symboliczna zlotowke to kase musze
    > kupic :P

    Sprzedasz firmie
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 12. Data: 2006-08-24 13:03:55
    Od: "spit" <s...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Po prostu nie sprzedajesz mu nic, oprócz internetu i opłaty instalacyjnej.
    > Po co mu karta?

    Sory ze tak upierdliwie ale:
    "
    sprzętu radiowego, telewizyjnego i telekomunikacyjnego, z wyłączeniem lamp
    elektronowych i innych elementów elektronicznych oraz części do aparatów i
    urządzeń do operowania dźwiękiem i obrazem, anten (ex PKWiU 32),
    "
    pod PKWiU 32(jako ze to cala grupa) to podpada tez 32.30B czy teraz
    32.20.91-00.00:

    " Usługi instalowania nadajników telewizyjnych i radiowych...."

    czyli same uslugi instalowania tez nic nie dadza...no bo usluga podlaczenia
    do netu w wypadku radiowek wiaze sie z instalacja anteny.
    Chyba ze robic to na zasadzie uslugi wlaczenia dostepu karty do
    sieci,a "oficjalnie" klient sam sobie wysztko zamontuje,ale to sie robi
    coraz bardziej zamieszane.

  • 13. Data: 2006-08-24 13:58:08
    Od: "Gab" <g...@p...onet.pl.invalid>

    spit spod adresu <s...@g...pl> wysłał(a):

    > Sory ze tak upierdliwie ale:
    > "
    Mam wrażenie że wyjąłeś to z kontekstu.

    Ja mam inne pytanie - czy od 1 stycznia 2007 będzie jakaś ucieczka od kasy
    za usługę dostawy internetu? Czy może raczej zwolnienie będzie przedłużone.

  • 14. Data: 2006-08-25 04:51:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Gab" <g...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:eckbad$mam$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Ja mam inne pytanie - czy od 1 stycznia 2007 będzie jakaś ucieczka od kasy
    > za usługę dostawy internetu? Czy może raczej zwolnienie będzie

    Dowiesz się tego około 15 stycznia, a jak będziesz miał szczęście to około
    25 grudnia.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/