  • 1. Data: 2004-01-07 22:14:43
    Temat: kiedy ZUS, podatek, pit11
    Od: "Lucyna Kozłowska" <l...@o...pl>

    Witam!

    mam zatrudnionych kilka osob na etat dla których robie liste płac na dzien
    31 grudnia ale wypłata (przelew na konto) bedzie z data 10 styczen. W jakim
    miesiącu powinnam zapłacic zus, podatek i czy to wynagrodzenie wchodzi do
    pit11 za 2003r ? Do tej pory zus i podatek płacony był w styczniu - wg listy
    płac, ale to wynagrodzenie wchodzilo do pit11 juz za nastepny rok- wg daty
    przelewu.

    pozdrawiam
    LK

  • 2. Data: 2004-01-08 09:48:27
    Temat: Re: kiedy ZUS, podatek, pit11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, Lucyna Kozłowska wrote:
    [....]
    >+ pit11 za 2003r ? Do tej pory zus i podatek płacony był w styczniu - wg listy
    >+ płac, ale to wynagrodzenie wchodzilo do pit11 juz za nastepny rok- wg daty
    >+ przelewu.

    ...no to IMO było tak jak ustawa nakazuje: "postawienia do dyspozycji"
    czyli dobrze :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)