  • Data: 2004-07-16 19:47:49
    Temat: kiedy odliczać vat od faktury za telefon?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam fakturę za telefon wystawioną 15.06.2004 z terminem płatności 29.06.2004
    ale zapłaciłem ją 05.07.2004. W jakim miesiącu mam ją dać w koszty a w jakim
    do rejestru (odliczenia) vat.?
    mam KPIR + VAT miesięcznie bez kasy fiskalnej - jeżeli ma to jakieś
    znaczenie.

    Czy dobrze myślę, że w koszty daję w lipcu - po terminie w jakim faktycznie
    zapłaciłem a do vat u liczę w czerwcu?

    --
    PawełJ