  • 11. Data: 2004-02-12 20:30:28
    Temat: Re: komuś się coś pomyliło...
    Od: "piotrek" <1...@i...pl>

    Przyznam że jestem zupełnie zielone jeśli chodzi o "te sprawy", więc liczę
    na w miarę "łopatologiczne" instrukcje co mam robić, jak postępować aby nie
    mieć problemów.
    Swoją drogą to firmę tą niezbyt lubię z pewnych względów ale to juz raczej
    temat. na inną dyskusję.

    piotrek

  • 12. Data: 2004-02-12 20:46:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, piotrek wrote:

    >+ Przyznam że jestem zupełnie zielone jeśli chodzi o "te sprawy", więc liczę
    >+ na w miarę "łopatologiczne" instrukcje co mam robić, jak postępować aby nie
    >+ mieć problemów.

    Słuchaj, biura podatkowego czy prawnika ci nie zastąpimy - *przewidzieć*
    co się dzieje nikt nie jest w stanie.

    To co wypadałoby zrobić - już wiesz: MOŻESZ zadzwonić i spytać,
    tak "zwyczajnie". JAKBY np. "nie mieli czasu", "księgowej nie było"
    czy coś takiego - to masz środek nacisku że "w związku z zamiarem
    złożenia deklaracji, spieszy się, bedę musiał poprosić
    US o kontrolę bo mam problem" :[, może znajdą czas ;> ?

    pozdrowienia, Gotfryd