  • 1. Data: 2004-02-12 15:02:44
    Temat: Re: początki DG...
    Od: "piotrek" <1...@i...pl>

    najpierw ustaw godzinę prawidłową w komputerze.....

  • 2. Data: 2004-02-12 15:14:28
    Temat: początki DG...
    Od: "Tomek" <w...@w...pl>

    Witam

    Właśnie przymierzam się do rozpoczęcia DG .
    Co trzeba zrobić by móc to rozliczać , papier toner do drukarki faksu ,
    za części do rozbudowy komputera itp.
    Zaznaczam ze mam już drukarkę , faks i kompa
    kupione prywatnie i chciałbym je wykozystywac w firmie .
    Czy musze te urządzenia w jakiś sposób wykazać w majątku firmy czy cos
    takiego ?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2004-02-12 18:41:24
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    zobacz niedawny wątek "wciaganie komputera na stan"

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 4. Data: 2004-02-12 18:45:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, Tomek wrote:
    >+ Co trzeba zrobić by móc to rozliczać , papier toner do drukarki faksu ,
    >+ za części do rozbudowy komputera itp.
    >+ Zaznaczam ze mam już drukarkę , faks i kompa

    Odszukać mój dzisiejszy post w którym zapodałem linki do
    wyszukiwarki (grupy) z "tym tematem" (komp na ST).
    Przeczytać jakieś 2000..3000 postów (nie, NIE ŻARTUJĘ[1]), przy
    okazji rozeznasz od poszewki prblem amortyzacji.
    [1] Ja tak zacząłem "na grupie".
    To nie spodziewaj się litości ;> !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd