    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: konsekwencje zawieszenia działalnosci
    Date: Wed, 26 May 2004 14:34:25 +0200
    Sender: l...@a...pl@zs122.internetdsl.tpnet.pl

    Jako ze dosyc przeciąga mi sie temat ze znalezieniem stosownego lokalu
    chcialem zawiesic dzialanosc. Dodam ze do tej pory mam wpis ew, regon, nip,
    rej vat, konto bankowe. NIE dokonalem jeszcze rejestracji w ZUSie. Dodam ze
    jestem na okresie wypowiedzenia z umowy o prace i teraz nastepujace kwestie

    1. Czy nierejestrujac sie w zusie przez ponad 30 dni popelniam błąd ?
    2. Czy zawieszajac dzialanosc musze i tak placic zdrowotne (jeszcze jestem
    na umowie o prace)
    3. Czy musze wysylac i sprzadac deklaracje VAT do US i PIT5?
    4. Czy do zawieszenia wystarczy TYLKO odpowiednie oświadczenie w Urzedzie
    Miasta czy tez musze informowac US i ZUS?

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl