  • 1. Data: 2002-03-17 02:17:31
    Temat: konto firmowe
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich :-))) Powiedzcie mi prosze, czy to jest prawda, ze jesli
    kolezanka ( ma dzialalnosc gospodarcza, jest Vatowcem na KPiR) wystawi komus
    Fa Vat - swiadczy uslugi - to nie moze przyjac zaplaty gotowka? gdzie mozna
    szukac tych unormowan? wszystko musi "isc" przez konto firmowe? i jeszcze
    jedno... a co jesli swoje uslugi bedzie swiadczyc zleceniodawcy
    zagranicznemu? jak wystawia fakture?
    Ratunku!!! gdzie tego wszystkiego szukac?

  • 2. Data: 2002-03-17 08:18:27
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sun, 17 Mar 2002 02:17:31 -0000, "Smart Group"
    <s...@w...pl> napisałbył:

    >Witam wszystkich :-))) Powiedzcie mi prosze, czy to jest prawda, ze jesli
    >kolezanka ( ma dzialalnosc gospodarcza, jest Vatowcem na KPiR) wystawi komus
    >Fa Vat - swiadczy uslugi - to nie moze przyjac zaplaty gotowka?

    Przemyśl swoje zakupy życiowe i zastanów się, czy zawsze płacisz
    przelewem?

    Jest taki przepis, że powyżej 3000 (chyba) euro ma być przelew. Albo
    powyżej 1000, jeżeli obroty z TYM kontrahentem w zeszłym (?) miesiącu
    przekroczyły te 3tysiaki... Nie mam teraz dojścia do ustaw, więc nie
    pamiętam gdzie to było i jak dokładnie...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-03-17 10:50:43
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik Smart Group <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a71m7q$moe$...@n...tpi.pl...
    > czyli co? nie musi isc przez konto? w Euro tez mozna tak od razu do reki?
    > a w koronach czeskich np?

    chodzi o rownowartosc EURO
    polecam informacje podatkowe na www.podatki.pl
    sa tam rozne przepisy, cala zabawa polega tylko na tym by umiec je znalezc
    WT

  • 4. Data: 2002-03-17 12:39:41
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

  • 5. Data: 2002-03-17 15:31:11
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    wlasnie, cos mi sie to nie udaje :-(((

  • 6. Data: 2002-03-17 16:19:12
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    "Smart Group" <s...@w...pl> wrote:
    > czyli co? nie musi isc przez konto? w Euro tez mozna tak od razu do
    reki?
    > a w koronach czeskich np?

    W walutach wymienialnych tylko z kontrahentem
    zagranicznym. I limity wieksze na obrót bezgotówkowy.

    CEZ

  • 7. Data: 2002-03-17 19:56:22
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/dew0119.html