  • 1. Data: 2002-03-16 15:47:51
    Temat: stary komputer - modernizacja - KPiR
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Hej

    Mam stary prywatny komputer, wartość teraz to ok 1000 zł. Chcę go rozbudować
    oczywiście kupując kilka podzespołów w koszty. Czy muszę ten komputer wpierw
    wprowadzić do jakiejś ewidencji? Jeśli tak to do jakiej.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-03-17 10:54:59
    Temat: Re: stary komputer - modernizacja - KPiR
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wpierw
    > wprowadzić do jakiejś ewidencji? Jeśli tak to do jakiej.

    Ewidencja wyposażenia.

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 3. Data: 2002-03-17 13:01:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > rozbudować
    > wpierw
    >
    > Ewidencja wyposażenia.

    Jakieś podatki itp w tej chwili? Domyślam się, że nie?
    I również domyślam się, że zapłacę podatek przy wycofywaniu komputera z
    firmy?
    Czy mogę go sobie w tej chwili wrzucić w koszty?

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-04-21 15:37:23
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    > Jakieś podatki itp w tej chwili? Domyślam się, że nie?
    > I również domyślam się, że zapłacę podatek przy wycofywaniu komputera z
    > firmy?
    > Czy mogę go sobie w tej chwili wrzucić w koszty?

    Wpisujesz do ewidencji wyposażenia i to jest Twój KUP, lub możesz go również
    amortyzować, ale to tak wiem tylko z grubsza, po resztę zapytaj się
    specjalistów :)