  • 1. Data: 2003-12-19 21:27:17
    Temat: konto firmowe a faktura????
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    mam konto firmowe i wspolpracuje z firma ktorej swiadcze uslugi na ktore
    wystawia faktury VAT.i teraz pytanie:czy jesli mam udokumentowanych 10 tys
    na fakturze a firma z ktora wspolpracuje przeleje mi na konto 20tys to czy
    moge sie obawiac czegos ze strony jakichkolwiek organow kontrolujacych?
    dzieki za odp.

  • 2. Data: 2003-12-19 21:58:16
    Temat: Re: konto firmowe a faktura????
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Fri, 19 Dec 2003 22:27:17 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, gregor
    napisał(a):

> [...]
    > moge sie obawiac czegos ze strony jakichkolwiek organow kontrolujacych?

    nie zapominaj ,że zyjesz w państwie wrogim dal swojego obywatela
    janusz

  • 3. Data: 2003-12-19 21:59:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <brvqj6$epm$1@nemesis.news.tpi.pl>, gregor wrote:
> [...]
    > moge sie obawiac czegos ze strony jakichkolwiek organow kontrolujacych?

    Nie wiem, ale np. do Polkomtelu możesz przelać więcej forsy i będzie ona
    stanowiła zaliczkę na poczet przyszłych rachunków. Jakoś to pewnie
    rozliczają...
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2003-12-19 22:30:07
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moge sie obawiac czegos ze strony jakichkolwiek organow kontrolujacych?

    Zaliczka jest zaliczką i trzeba się obciążyż VATem

  • 5. Data: 2003-12-20 09:56:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Dec 2003, wsms.pl wrote:

> [...]
    [...]
    >+ Zaliczka jest zaliczką i trzeba się obciążyż VATem

    IMO niekoniecznie. Jeśli to jest zaliczka czy np. poręczenie - to
    należy odprowadzić PCC a nie VAT... !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2003-12-20 18:50:03
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > moge sie obawiac czegos ze strony jakichkolwiek organow kontrolujacych?

    Może wyjaśnij skąd się wzięło drugie 10 tys. Tylko część roboty
    wyfakturowałeś a reszta "bez papierka"?
    Pomyłka w przelewie z tamtej firmy czy zaliczka?

    Jeżeli ktoś będzie sproawdzał tamtą firmę i stwierdzi, że za dużo przelał,
    to będzie posądzony o "nieoprocentowane pożyczki".
    Nie wiem jak to jest w firmach, ale kontrolerzy z rio sprawdzają takie
    rzeczy w urzędach gmin.

    --
    PawełJ