  • 1. Data: 2004-07-15 23:36:55
    Temat: doradca podatkowy
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    poszukuje linków do stron zawierających wymagania, zasady egzaminów i
    pytania na egz. na licencjonowanego doradcę podatkowego

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej nazwy
    "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"

  • 2. Data: 2004-07-16 05:57:26
    Temat: Re: doradca podatkowy
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości

    > poszukuje linków do stron zawierających wymagania, zasady egzaminów i
    > pytania na egz. na licencjonowanego doradcę podatkowego

    jest ustawa + rozporządzenie
    poza tym: www.mf.gov.pl [tam wszystko znajdziesz]

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-07-16 06:41:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PAweł napisał:

    > poszukuje linków do stron zawierających wymagania, zasady egzaminów i
    > pytania na egz. na licencjonowanego doradcę podatkowego

    Ała... ja mam nadzieję że to nie Ty chcez tym doradcą zostać.
    Kandydat na doradcę ktory nie potrafi znaleźć przepisów o doradztwie...
    ROTFL ;-)

    Każdy szanujący się kandydat ma te przepisy na półce w zasięgu reki,
    wraz z kompletem innych przepisów prawa podatkowego, handlowego,
    cywilnego i administracyjnego.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-07-16 10:51:07
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Maddy wrote:
> [...]
    >
    > Każdy szanujący się kandydat ma te przepisy na półce w zasięgu reki,
    > wraz z kompletem innych przepisów prawa podatkowego, handlowego,

    Czy we wszystkim jesteś taka samowystarczalna?:)

    Bo oto sama masz wątpliwość, sama stawiasz sobie w związku z tym pytanie,
    sama udzielasz sobie na nie kategorycznej odpowiedzi i potem sama się z tej
    odpowiedzi zasmiewasz.:0.

    Tylko po co w tym celu zatrudniasz, jako widownię, całą grupę dyskusyjną??

  • 5. Data: 2004-07-16 10:51:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PAweł napisał:

    > Czy we wszystkim jesteś taka samowystarczalna?:)

    Nic nie zrozumiałes z tak krótkiego teksu... Jak chcesz zrozumiec
    przepisy prawa podatkowego??

    > Tylko po co w tym celu zatrudniasz, jako widownię, całą grupę dyskusyjną??

    Jedni lubią robić z siebie publicznie posmiewisko, inni lubia ich
    pokazywac palcami.
    Kazdy ma to co lubi. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-07-16 15:06:44
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    A może Paweł jest kelnerem i marzy mu się praca doradcy podatkowego? Od
    czegoś trzeba zacząć prawda?

    Maddy to jest grupa dyskusyjna i jej zadaniem jest znajdować odpowiedzi na
    trapiące nas pytania.

    Patrz trochę szerzej, subiektywizm aż z Ciebie kipi

    Agata

  • 7. Data: 2004-07-17 14:38:04
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Maddy wrote:

    > Nic nie zrozumiałes z tak krótkiego teksu... Jak chcesz zrozumiec
    > przepisy prawa podatkowego??

    W porównaniu do Ciebie istotnie mało zrozumiałem,- bo Ty z krótkiej prośby o
    podanie linku wydedukowałaś (prawem kaduka) całą historię, jak to chcę
    zostac doradcą, czego nie potrafie, co powinienem miec itp. - , pogratulowac
    fantazji:).
    mam tylko nadzieję, że nic nie masz wspólnego z doradctwem podatkowym, bo
    jesli równie trzymasz się tematu i faktów i z podobnym zrozumieniem
    zadawanych pytan udzielasz odpowiedzi to b. współczuję klientom:((.

    > Jedni lubią robić z siebie publicznie posmiewisko, inni lubia ich
    > pokazywac palcami.
    > Kazdy ma to co lubi. ;-)

    No, nie wiedziałem, że prócz uprawiania masturbacji intelektualnej jesteś
    jeszcze ekshibiscjonistką:)

    Slonko wrote:

    (...)
    > A może Paweł jest kelnerem i marzy mu się praca doradcy podatkowego?
    > Od czegoś trzeba zacząć prawda

    A może np. PAweł jest dr hab. w innej dziedzinie i trafił na doradce
    podatkowego udzielającego porad równie na temat jak Maddy i przygotowuje
    się do wejścia w nim w spór. Albo został poproszony o te info przez kolegę z
    innnego kraju UE, który chce rozszerzyc swoją działalność, albo jest
    dziennikarzem i pisze artykuł na ten temat, albo... i tak mógłbym długo.

    Drodzy dyskutanci, zadałem proste pytanie-prośbę: " poszukuje linków do
    stron zawierających wymagania, zasady egzaminów i
    pytania na egz. na licencjonowanego doradcę podatkowego".
    Myslałem, że nie można w tym znaleźc coś trudnego do zrozumienia,- myliłem
    się, cóż, kwiaty na łące życia są barwniejsze od zielska naszej
    wyobraźni:)))). Taka np. Maddy natężyła się i nie zrozumiała:)).
    Oczywiście, nikt nie ma obowiązku na moje pytanie odpowiedzieć, ale też i
    nikt nie musi zaśmiecać grupę pisaniem od rzeczy i zgadywaniem, co mi w
    duszy gra:)).
    A powyższą prośbę-pytanie podtrzymuję.

  • 8. Data: 2004-07-17 18:43:25
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    Nie wiem czy będziesz calkowicie zadowolony, bo czesc pytan egazminacyjnych
    jest dostepna po zalogowaniu ale napewno znajdziesz interesujące Cie
    zagadnienia na :www.nettax.com.pl- to strona poświecona doradztwu
    podatkowemu
    pozdrawiam : weronika