  • 21. Data: 2006-07-17 20:45:07
    Temat: Re: kontrola US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Jul 2006, Harnaœ wrote:

    > Jakie są konsekwencje?

    Prawdopodobnie jakiś przepis na nałożenie mandatu się znajdzie.
    Ale bardziej bym się martwił tym że miało miejsce skuteczne doręczenie
    dowolnej decyzji US. Znaczy dowolnie korzystną bym się nie martwił,
    ale dowolnie niekorzystną i owszem :]

    > Ja już jestem po wyjezdzie, ale widze, ze ryzykowałem robiąc sobie
    > miesięczne wakacje za granicą... ;)

    :)
    Załóżmy że w dzień po wyjeździe, tak jak pisał Hikkimori, była
    kontrola u drzwi... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)