  • 1. Data: 2003-12-22 10:23:17
    Temat: korekta PIT-5 - jaką datę wpisać
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam

    może to lamerskie ale jak składam korektę pitów 5 (za 09 i 10) to mam wpisać
    datę wypełnienia z dzisiaj czy tą, kiedy złożyłem błedne deklaracje, chcę
    też dołączyć małe wyjaśnienie (zdrowotne pare złotych za wysokie wpisałem) -
    czy to dobry pomysł?

    dziękuję z odpowiedzi

    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2003-12-22 11:27:33
    Temat: Re: korekta PIT-5 - jaką datę wpisać
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    mwi wrote:

> [...]
    > deklaracje, chcę też dołączyć małe wyjaśnienie (zdrowotne pare złotych
    > za wysokie wpisałem) - czy to dobry pomysł?

    Dzisiaj. Oprócz wyjaśnienia "czynny żal". I PRZED złożeniem dopłacić
    różnicę. Jak chcesz wiedzieć dlaczego to przejrzyj archiwum